Afrika

17 augustus 2018 - Windhoek, Namibië

De laatste dagen duurden lang...heel lang... en bestonden vooral uit afscheid nemen, nog een drankje doen en afscheid nemen en nog eens afscheid nemen. Zodoende werd het de allerlaatste dag nog rennen en vliegen om alles op tijd klaar te hebben, maar uiteraard is dit gelukt. Op woensdag werden we door een fijn gezelschap uitgezwaaid en naar het vliegveld gebracht. Alles verliep voorspoedig, totdat we in het toestel zaten en hier ineens 3,5 moesten wachten voor vertrek... Gelukkig sliepen de kinderen snel maar het gevolg hiervan was natuurlijk ook dat ze te vroeg in de vlucht weer wakker waren en dit voor hun veeeeel te lang duurde...Jiss kreeg weer last van zijn vermoeidheid in combinatie met wat reisziekte dus we konden onze lol niet op, en hij natuurlijk ook niet, germ, wat zag hij geel (volgens Biba). Daarom kregen we wel voorrang bij de douane maar helaas kwamen onze koffers als aller-aller laatste, weg voorsprong. Met de taxi naar Tamboti Guesthouse in Windhoek, waar we 1 nacht slapen. Hier werd Cyriel ineens flink ziek. Nou, dan hebben we dat gelijk ook maar gehad. Zo zie je maar, 1 dag onderweg; het leven van een reiziger gaat niet over rozen ;) Morgenochtend wordt onze jeep gebracht en dan gaan we on the road....

Veel mensen zijn nieuwsgierig naar onze verdere route, die hebben we nog steeds niet maar wel voor Namibië:

17-08 Waterberg plateau, Waterberg Rest Camp

19-08 naar Etosha, Namutoni Rest Camp

20-08 Etosha, Halali Rest Camp

22-08 Etosha, Okaukuejo Rest Camp

25-08 Opuwo Country Lodge

27-08 Palmwag

29-08 Swakopmund (1 nacht in een hotel)

30-08 Sossusvlei Sesriem Camping site

31-08 Sossus Oasis Campsite

01-09 Solitaire, Solitaire desert farm

02-09 naar Swakopmund, verblijf in Airbnb.

08-09 Vlucht naar Kaapstad

Eerste indrukken van Jiss en Biba:

Jiss: Hee, de maan staat hier heel anders (de sikkel in de andere richting)

Biba:

-De mensen zijn hier echt heel donker bruin, bijna zwart.

-Wat rijden hier veel auto’s

Aldus, Afrika door de ogen van de kinderen

Wordt vervolgd.....

We zijn ook te volgen op Instagram: cyriel_travel

1. Armand:
    17 augustus 2018
    Leuke blog! Veel sterkte en vooral heel veel plezier toegewenst :)
  2. Dewi Hellemons:
    17 augustus 2018
    Wat leuk om te lezen! Ik ga jullie zeker volgen!! Spannend! Hoop dat alle zieken inmiddels wat opgeknapt zijn en dat jullie fris en fruitig (😉) aan jullie reis kunnen beginnen! Succes en heel veel plezier!
  3. Netty Nijssen:
    17 augustus 2018
    Beterschap voor de zieken en nu op avontuur!!
  4. Vera:
    Oeh, veel beterschap!
    En verder heel veel mooie, liefdevolle momenten voor dit grote avontuur! Ik zal jullie blijven volgen! Kusjes.
  5. Kim vdP:
    17 augustus 2018
    Als de mannen de beestjes zien, zijn ze hopelijk snel weer beter!! Veel plezier!!
  6. Phil Schaeken:
    17 augustus 2018
    Hallo mensen, wat 'n prachtig blog ! Het leest als 'n roman, het voelt 'n beetje als kijken naar 'n film, waarvan ik alle hoofdrolspelers persoonlijk ken. Hopelijk zijn Jiss en Cyriel weer aan de beterende hand. Ik zal een aandachtig lezer blijven, volger van de avonturen van een familie 'oet Zitterd'. Mooie dagen toegewenst !
  7. Ingrid:
    17 augustus 2018
    Geniet! En hopelijk geen zieken meer voorlopig
  8. Friedje:
    17 augustus 2018
    Vervelende start, maar nu genieten😊.
  9. Joshua:
    17 augustus 2018
    heey Nina en familie ,leuk om te lezen .
    ik ga jullie zeker volgen ,lijk me leuk jullie verhalen te lezen .
    Als we op vakantie gaan kan ik altijd terug kijken hoe en wat er in die landen te zien is
    Ik kijk al uit naar het volgende blog
    Jammer dat we geen afscheid van elkaar konden nemen
    maar alsnog ik wens jou ,man en kinderen een hele mooie tijd toe geniet ervan
  10. Monique Eradus:
    17 augustus 2018
    Dit houdt de blog wel gevarieerd en spannend😉..., hopelijk de volgende blog alléén maar jaloersmakende verhalen! X
  11. Maureen:
    17 augustus 2018
    Gelukkig wel veilig aan gekomen😄
    En nu genieten🔆🏝.
    Aimee dacht dat ze Biba zag vandaag😬😬en ineens bedacht ze zich en zei nee dat kan niet die zijn in Afrika 😬.Groetjes oet Zitterd
  12. (Juf) Sandra:
    17 augustus 2018
    Oeh jee das een minder begin! Maar zoals je zegt.. hebben jullie dat ook weer gehad. Nu kan het genieten beginnen!! Kijk uit naar jullie volgende verhaal!
  13. Groetjes floris:
    18 augustus 2018
    Ik hoop dat je snel beter bent en goeden reis
  14. Ingrid Adams:
    18 augustus 2018
    Fijne reis met de Jeep , geniet van de reis , en alle moois om jullie heen! Gr Thei en Ingrid